Saskia maakt graag foto's

Foto expositie Water & Vuur | Augustinusklooster Nijmegen 

De afgelopen tijd heb ik genoeg films gezien om over te schrijven. En heb ik na de Oscaruitreikingen van afgelopen nacht weer voldoende op mijn kijk-lijst staan. 
Maar er kwam iets tussendoor. 
Behalve van films houd ik ook erg van fotografie. En dan niet alleen er naar kijken en er (meestal) iets van vinden maar ze ook zelf maken. Dat doe ik al mijn hele leven en ineens leek het me een goed idee om er eens een paar uit te zoeken om uit te vergroten. Niet om ze dan in mijn eigen huis op te hangen maar ergens waar meer mensen ze kunnen zien. Ik kan tien bloggen vol schrijven over de spanning en overwinning die hiermee gepaard zijn gegaan, maar dat hoeft dus niet meer. 

Op het moment dat je zoiets besluit, wil dat nog niet zeggen dat het gebeurt. Maar meestal gebeurt het dat je dan juist een kans voorbij ziet komen die je kan grijpen. Of dienen de kansen zich aan juist omdat je er voor open staat. Of de kansen waren er al maar je zag ze nooit. 
Hoe dan ook.
Zo gebeurde het dat ik vanochtend zes prints van dia's heb opgehangen in een ruime gang van het bedrijfsverzamelgebouw Augustinusklooster in Nijmegen. 

Dit zijn ze:


Watertaxi | Koh Phi Phi

Op het water | The Beach

Aan het water | Koh Tao

Vieren met vuur | Vuurcirkel

Vieren met vuur | Sterretjes

Spelen met vuur | Vuurpoi




Augustinusklooster (bedrijfsverzamelgebouw) | Graafseweg 274 Nijmegen | Prints van dia's | 50 x 75 cm | Water & Vuur | saskia.barendse@gmail.com



Reacties

Populaire posts van deze blog

The Lost Daughter

Saskia in the middle of nowhere

Ammonite